Garantie & Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@amsliving.nl. Waarna wij uiteraard ons best gaan doen om samen tot een passende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Garantie

Bij ams living staat de kwaliteit van onze producten voorop. Daarom bieden wij standaard een garantie van minimaal drie maanden op al onze artikelen. Bovendien zorgen we voor een snelle afhandeling van garantieclaims.

Onze garantie dekt geen defecten veroorzaakt door normale slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade, tenzij anders vermeld.

Deze garantie sluit echter niet uit dat je als consument altijd kunt rekenen op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat onze producten moeten voldoen aan de verwachtingen die je redelijkerwijs mag hebben.

Bij ams living staat jouw tevredenheid voorop, dus koop met vertrouwen!